Історія закладу

    В 1987 р. новий двоповерховий палац-велетень відчинив свої двері для більш як 80 маленьких височан. Відтоді «Льонок» зручно розташувався у типовому приміщенні, який розрахований на сьогоднішній день на дві групи. До послуг малят світлі кімнати для ігор та занять, просторі спальні, великий музичний зал. На подвір'ї обладнані ігрові майданчики для кожної групи та спортивний майданчик. Усе це дає змогу створювати належні мікрокліматичні умови в організації процесу виховання та підтримання здоров'я малюків.

    У садочку виховується до 56 дітей. Проектна потужність закладу розрахована  більш як на 100 місць. Тому наші двері завжди відкриті для батьків майбутніх вихованців.

          У дошкільному закладі функціонує 3 групи:

* Молодша група “Сонечко” 

* Середня група "Бджілочка"

 * Старша група “Квіточка” 

     Навчально-виховний процес ДНЗ “Льонок” забезпечує перехід на нову сучасну модель виховання та навчання дітей, виконує такі функції:

       •  соціальну: соціальний захист та адаптація дітей;

       •  оздоровчу: охорона та зміцнення здоров'я дітей;

       •  освітню: навчання та виховання дітей;

       • культурно-розважальну: змістовне дозвілля дітей;

       • просвітницьку: психолого-педагогічна просвіта батьків.

    У народі кажуть, що ранок є найкращою порою доби, весна – року, а дитинство – життя. Тому від того, яким буде дитинство малечі великою мірою залежить все її майбутнє. Якими вони стануть сьогоднішні малюки завтра, що вони принесуть із собою в цей великий світ? Все це залежить від нас  - працівників. Тому творчі будні малят організовані таким чином, щоб на кожному етапі їхнього розвитку відбувалася реалізація стратегічних цілей освіти з урахуванням специфіки освітнього підрозділу. Навчання та виховання у дитячому садку “Льонок” дає можливість створити єдине розвивальне середовище, єдині психолого-педагогічні підходи до дітей, єдині вимоги до учасників навчально-виховного процесу; простежити розвиток кожної дитини, її зростання як особистості. Бо ж становлення цієї особистості можливе при умові дотримання принципу гуманізму – визнання дитини найвищою цінністю, надання їй права на вільний (в елементарних формах) та повноцінний розвиток своїх природних потенцій, створення умов для її самореалізації, саморозвитку, самозбереження, гармонійне співробітництво з дорослими. Важливо працювати над поєднанням інтелектуального розвитку обдарованої дитини з її фізичним розвитком.

         Турбота про здоров'я дітей, виховання культури, патріотичних рис та національної гордості, виховання любові до рідної мови, до рідного краю, формування пізнавальних та творчих здібностей - це ті завдання яким приділяється значна увага в процесі роботи з дітьми в ДНЗ “Льонок”.

         Розуміючи потребу  часу, педадогічний колектив працює у постійному пошуку  унікальних, прогресивних методик,  технологій і сам розробляє їх.